درمان ریزش مو با مزوتراپی

مو یکی از ملاک های است که در زیبایی چهره انسان نقش بسزایی دارد و در روابط اجتماعی و احساسی افراد تاثیر گذار است . امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی ریزش مو شیوع بسیاری پیدا کرده است .

ریزش و نازک شدن مو در زنان متداول بوده و اکثر اوقات موجب ناراحتی آنان می شود اما می توان گفت ریزش مو الگوی طاسی در مردان به نسبت زنان بیشتر می باشد . ریزش مو به دلایل مختلف به وجود می آید که البته خیلی از این دلایل به افزایش سن مربوط نمی شود . یکی از روش های پیشگیری از ریزش مو خوردن غذاهای حاوی پروتئین می باشد .

درمان ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی مو

یکی از بهترین سریع ترین روش های درمان ریزش مو، مزوتراپی می باشد . در این روش درمانی مواد تقویت کننده ای جهت افزایش خونرسانی به سر تزریق می شود که این مواد متشکل از ویتامین، ماینوکسیدیل و … می باشد و از به هیچ عنوان در این روش از کورتون استفاده نمی شود . در این روش درمانی بدون استفاده از هیچ گونه مصرف داروی شیمیایی می توانید به درمان خود بپردازید .

علل ریزش مو

از دلایل مهم ریزش مو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

• کمبود پروتئین (جذب نشدن مناسب پروتئین در بدن)
  • کمبود ویتامین (جذب نشدن مناسب ویتامین در بدن)
  • کم خونی (جذب نشدن مناسب آهن در بدن)
  • استرس
  • خواب ناکافی
  • رعایت نکردن بهداشت موی سر
  • آسیب دیدگی ساقه مو (کشیدن موی سر)
  • عدم تعادل هورمونی
  • زایمان

انواع ریزش مو

یکی از شایع ترین علت مراجعه بیماران به متخصص پوست و مو، ریزش مو می باشد، مهم است که ابتدا علت ریزش مو بررسی شود .

ریزش مو انواع مختلفی دارد، یک نوع آن این است که ممکن است ریزش مو منتشر شود بدین معنا که، تمام سر را در برگیرد . نوع دیگر آن ممکن است در برخی از قسمت ها اتفاق افتد که این نوع ریزش مو شایع ترین نوع ریزش مو بوده و ارثی است که بیشتر در نواحی جلوی سر و شقیقه ها در مردان و نواحی قله سر و نازک شدن موها در زنان رخ می دهد .

نکات مهم مزوتراپی مو

زمانی که شما برای درمان ریزش موها، روش مزوتراپی را انتخاب کرده اید، بهتر است در این دوره زمانی هیچ گونه مواد شیمیایی از جمله: رنگ مو مواد فر یا لخت کردن مو، همچنین از سشوار استفاده نشود . زمانی که از این روش درمانی استفاده می کنید بهتر است با توجه به نظر متخصص پوست خوب برای ریزش مو خود از شامپو تقویت کننده مخصوص موهای خود استفاده نمایید .

قبل از انجام مزوتراپی از تمیز بودن موها اطمینان حاصل نمایید، همچنین به مدت یک شبانه روز پس از مزوتراپی مو از استحمام کردن خوداری ورزید . یکی از توصیه های مهم در حین درمان این است که در صورتی که برای درمان ریزش موی سر خود از این روش استفاده می کنید بعد از تزریق مرتبا ناحیه تزریق شده را ماساژ ندهید تا مواد دارویی در ناحیه سر پخش گردد . لازم ذکر است ماساژ دادن بعد از تزریق تنها برای موی سر توصیه می شود .

فواید انجام مزوتراپی مو

درمان ریزش مو با مزوتراپی یک روش عالی برای درمان قطعی ریزش مو است و اثر بخشی آن در مدت زمان کوتاه حس می شود . مزوتراپی مو یک روش غیرتهاجمی است که با انجام آن اثری از اسکار زخم یا برش وجود ندارد . این روش درمان کاملا بدون درد بوده و نیازی به استراحت ندارد . قبل از شروع مزوتراپی در ناحیه مورد نظر از کرم بی حسی استفاده می شود .

عوارض درمان ریزش مو با مزوتراپی

مزوتراپی مو یک روش کاملا ایمن و بدون عارضه می باشد . در این روش به دلیل اینکه تزریق انجام می شود، ممکن است در برخی از نواحی کمی سوزش احساس کنید که این عارضه احتمالی بوده و در برخی مواقع رخ می دهد .

هزینه درمان ریزش مو با مزوتراپی

هزینه درمان با توجه به شرایط افراد و تعداد جلسات درمانی متفاوت می باشد، لذا برای کسب اطلاع دقیق از هزینه درمان ریزش مو با مزوتراپی به متخصص پوست و مو خوب در تهران مراجعه نمایید .

نتیجه گیری

پیشگیری بهتر از درمان است در صورت مشاهده هر گونه علائم بیماری بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا علت ریزش مو مشخص گردد . دکتر سارا لطفی متخصص پوست و مو قبل از اقدام به درمان، علت اصلی ریزش موی افراد را بررسی می نماید سپس بعد از بررسی های لازم با توجه به شرایط فرد نوع درمان مشخص می گردد . به منظور کسب اطلاع دقیق تر در خصوص درمان ریزش مو با مزوتراپی با شماره های 02122579338 – 02122579307 – 093069077977  تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر سارا لطفی مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین متخصص پوست در تهران مراجعه نمایید .