دکتر سارا لطفی » مقالات » رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه
۵ دقیقه
رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

آنچه می خوانید...

رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

رفع چربی شکم و پهلو بسیار سخت است و نیاز به تلاشی دو چندان دارد . چربی شکم و پهلو علاوه بر سبب بروز انواع بیماری ها در فرد، باعث اندام و ظاهری نامتناسب برای فرد می شود . همین موضوع تاثیر منفی بر روی اعتماد به نفس فرد داشته و سبب افسردگی و کاهش عزت نفس او می شود .

اما امروزه خوشبختانه راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، که یکی از مطمئن ترین روش های از بین بردن چربی های شکم و پهلو بدون جراحی که بهترین متخصص پوست در تهرانارائه می نماید  استفاده از دستگاه اگزیمیا می باشد .

رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه
رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

دستگاه فعلا موجود نیست

لاغری با دستگاه اگزیمیا فرصتی مناسب برای از بین بردن چربی های اضافی بدن به صورت موضعی در کمترین زمان ممکن بدون هیچ گونه عارضه و درد می باشد . به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید .

دستگاه لاغری اگزیمیا

امروزه دستگاه های زیادی وجود دارد، اما موثرترین و سریع ترین روش استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا می باشد . این دستگاه برای رسیدن به یک تناسب اندام ایده آل بسیار موثر است که در این روش اگزیمیا به وسیله ی اندرمولوژی یک ماساژ لنفاتیک و همین طور لیزر کم توان و ریدیوفرکانسی چربی های بافت هایفودرم را می شکند که چربی ها از طریق سیستم لنفاتیک بدن جذب شده و مصرف آب و پیاده روی به دفع چربی ها کمک می کند .

مراحل لاغری با دستگاه اگزیمیا

لاغری با دستگاه اگزیمیا از پنج مرحله تشکیل شده است که عبارتست از:

در مرحله ی نخست تشخیص و پیش بینی با استفاده از برنامه مای تاچ دستگاه لاغری صورت می گیرد . سپس فعال سازی بافت های پوستی و افزایش نفوذ پذیری انجام می گردد . در سومین مرحله سلول های چربی به وسیله لیزر به منظور کاهش بافت های چربی مورد استفاده قرار می گیرد . لذا در دو مرحله پایانی تحریک متابولیسم سلولی و همچنین افزایش قوام و تحریک جوانسازی صورت انجام می گردد .

 

مزایای دستگاه لاغری اگزیمیا

خیلی از افراد به دنبال روشی موثر و کارآمد بدون نیاز به بیهوشی و جراحی هستند، در صورتی که شما جز آن دست از افراد هستید که تمایل دارید بدون بیهوشی و جراحی به تناسب اندام خود بپردازید استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا بهترین روش درمان می باشد ، که از مزایای این روش به شمار می آید . این دستگاه بدون هیچ گونه درد و عوارض به لاغری شما کمک می کند .

از دیگر مزیت های این دستگاه لاغری با ماندگاری بالا و بدون بازگشت می باشد . همچنین در این روش نیازی به استراحت و مراقبت های پزشکی بعد از انجام آن نیست و در کوتاه ترین زمان ممکن طی 15 تا 60 دقیقه انجام می شود .

کاربرد دستگاه لاغری اگزیمیا

دستگاه لاغری اگزیمیا علاوه بر رفع چربی های موضعی شکم و پهلو به درمان سلولیت، رفع افتادگی های بازوها و سینه ها یا به عبارتی به لیفت و فرم دهی افتادگی های بدن کمک می کند . این دستگاه جهت رفع چین و چروک های سطحی، رفع غبغب و زاویه سازی صورت بسیار موثر می باشد .

عوارض رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

لاغری با دستگاه اگزیمیا یکی از روش های درمان بدون عارضه می باشد و افراد می توانند بدون هیچ گونه استرسی به تناسب اندام خود از این طریق بپردازند .

 

هزینه رفع چربی شکم و پهلو با دستگاه

طبیعتا در روش های درمانی و زیبایی پوست و مو نمی توان بدون معاینه توسط متخصص پوست و مو هزینه دقیقی را مشخص نمود، زیرا هزینه لاغری موضعی با دستگاه اگزیمیا به عوامل مختلفی همچون تعداد جلسات درمان بستگی دارد . لذا برای کسب اطلاع دقیق در این خصوص بهتر است به متخصص پوست و مو مراجعه نمایید .

کلام آخر

لاغری موضعی و رفع چربی های شکم و پهلو کمی نگران کننده است به همین خاطر اغلب افراد تصور می کنند این روش موثر واقع نخواهد بود و بعد از مدتی برگشت پذیر است اما باید گفت خوشبختانه لاغری با دستگاه اگزیمیا سبب شکستن بافت های چربی در بدن می شود که با رعایت توصیه های متخصص پوست و مو به ندرت برگشت پذیر خواهد بود .

اما لاغری با رعایت رژیم غذایی و ورزش کردن سبب می شود تا حجم بافت های چربی کاهش یابد و متمرکز شود و استفاده از همین روش سبب می شود تا چربی های اضافی شکم و پهلو به نسبت دیگر اعضای بدن در مرحله آخر برطرف شود و پس از مدتی که فرد توانست به اندام ایده آل خود برسد اما در این روش لاغری به دلیل اینکه حجم بافت چربی تنها کاهش یافته و از بین نرفته است قابل بازگشت خواهد بود و در برخی اوقات در این روش افتادگی اندام های بدن بسیار بیشتر خواهد بود .

لذا در صورتی که خواهان رسیدن به اندام ایده آل خود هستید استفاده از دستگاه لاغری اگزیمیا بسیار موثر خواهد بود و از بروز عوارضی همچون افتادگی پیشگیری می کند . برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص لاغری با دستگاه اگزیمیا بهتر است با متخصص پوست و مو خوب در تهران با شماره های 02122579338 – 02122579307 – 093069077977  تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر سارا لطفی مراجعه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر به بهترین متخصص پوست در تهران مراجعه نمایید .

دکتر سارا لطفی

دكتر سارا لطفى متخصص پوست، مو، زيبايى و ليزر و عضو انجمن متخصصين پوست ايران در سال ٩٠ بعد از گذراندن ٤ سال دوره دستيارى در دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى تهران با نمره ممتاز و كسب رتبه اول بورد شفاهى فارغ التحصيل شده و موفق به اخذ مدرك بورد تخصصى پوست، مو و ليزر شده است.

یک پاسخ
  1. سلام خسته نباشید، خانم دکتر من ده کیلو اضافه وزن دارم و چاقیم شکمی هست و فقط شکم بزرگی دارم خواستم بپرسم برای اینکه کاملا شکم برطرف بشه چند جلسه باید برای لاغری موضعی خدمتتون برسم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *