دکتر سارا لطفی » مقالات » متخصص پوست خوب برای ریزش مو
۲ دقیقه
متخصص پوست خوب برای ریزش مو

متخصص پوست خوب برای ریزش مو

آنچه می خوانید...

متاسفانه امروزه به علت نبود روش قطعی در درمان ریزش مو، بیشتر افراد از این عارضه رنج می برند وبا صرف وقت و هزینه های فراوان برای درمان این عارضه اقدام می کنند، اما باید ذکر کرد که به منظور رفع ریزش مو به متخصصان زیادی که تجربه کافی ندارند، مراجعه می کنند.

متخصص پوست خوب برای ریزش مو

متخصص پوست و موی خوب، به پزشکی اطلاق می شود که در زمینه ریزش مو، جوش ، لک و مک، مراقبت از پوست های سالم، استحکام ناخن ، سرطان پوستی و دیگر مشکلات مربوط به پوست و مو تبحر و تخصص ویژه ای را داشته باشد.

علاوه بر این، دکتر پوست در زمینه درمان مشکلات مربوط به زیبایی، مانند درمان ریزش مو یا جای جوش و زخم روی پوست، نیز دانش کافی را داشته باشد، تا توانایی درمان این عارضه را دارا باشد. متخصص باید علاوه بر درمان دارویی از مهارت و توانایی خاصی برخوردار باشد، تا تمامی روش های درمانی مربوط به پوست و مو را انجام دهد. ما در این مقاله دکتر سارا لطفی متخصص پوست و مو و زیبایی را معرفی می نماییم. ایشان با داشتن تجربه کافی در این زمینه به بهبود و اصلاح پوست و مو می پردازد.

از جمله روش های درمانی یک متخصص خوب و با تجربه عبارتند از:

  • جراحی های مربوط به پوست ، مو و یا سرطان پوست
  • روش درمانی با لیزر
  • فتودینامیک تراپی
  • درمان با نور ماوراء بنفش
  • پروسه های مربوط به زیبایی، مثل: پیلینگ شیمیایی، اسکلروتراپی، میکرودرم ابریژن
  • و…

انتخاب بهترین متخصص پوست و مو

باید گفت که انتخاب بهترین متخصص پوست و مو حائز اهمیت می باشد. برای این منظورفرد باید ابتدا تحقیقات لازم را به عمل آورد و با یک پرس و جوی کافی اقدام به دریافت اطلاعات از متخصص خوب نماید، این پرس و جو می تواند از طریق دوستان ، آشنایان و یا مراجعه کنندگان به متخصصان خوب پزشکی صورت گیرد. بهتر است فرد قبل از رفتن به یک متخصص خبره، ابتدا سابقه کاری و میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان او را بررسی نمایید و در این صورت قادر می باشد که پس از مشاوره تصمیم گیری های لازم  را به عمل آورد و بهترین متخصص پوست و مو را بیابد.

دکتر سارا لطفی

دكتر سارا لطفى متخصص پوست، مو، زيبايى و ليزر و عضو انجمن متخصصين پوست ايران در سال ٩٠ بعد از گذراندن ٤ سال دوره دستيارى در دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى تهران با نمره ممتاز و كسب رتبه اول بورد شفاهى فارغ التحصيل شده و موفق به اخذ مدرك بورد تخصصى پوست، مو و ليزر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *