دکتر سارا لطفی » مقالات تزریق بوتاکس » هزینه تزریق بوتاکس در سال 1402 چقدر است؟!
۵ دقیقه
هزینه تزریق بوتاکس

هزینه تزریق بوتاکس در سال 1402 چقدر است؟!

آنچه می خوانید...

با افزایش سن پدیدار شدن چروک ها بر روی صورت یک امر طبیعی می باشد، از طرفی داشتن چین و چروک بر روی پوست سبب کاهش اعتماد به نفس در فرد می شود به همین خاطر امروزه افرادی زیادی خواهان برطرف نمودن چین و چروک صورت خود می باشند . یکی از روش های از بین بردن چین و چروک صورت انجام تزریق بوتاکس می باشد. اگر شما جز یکی از افرادی هستید که خواهان برطرف نمودن خطوط چروک پوست خود هستید می توانید برای آشنایی با این روش با ما همراه باشید . در ادامه عواملی که بر روی هزینه تزریق بوتاکس در سال 1402 تاثیر می‌گذارد را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

 

خطوط ریز صورت که براثر حرکات عضلات به وجود آمده است را می توان با تزریق بوتاکس بر این نواحی برطرف نمود، تزریق بوتاکس یک روش غیر تهاجمی و بدون بیهوشی و جراحی به منظور برطرف نمودن چین و چروک صورت می باشد .

در این روش نیازی به بستری شدن ندارد . اکثر افرادی که خواهان دستیابی به صورتی زیبا و بدون چین و چروک هستند و به دنبال یک روش غیر تهاجمی می باشند این روش مناسب ترین گزینه خواهد بود .

چه عواملی بر روی هزینه تزریق بوتاکس اثر می‌گذارد؟

هزینه تزریق بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد . به طور مثال، هزینه تزریق بوتاکس دائمی ممکن است با قیمت تزریق بوتاکس معمولی متفاوت باشد.لذا برای کسب اطلاع دقیق از انواع بوتاکس و قیمت آن بهتر است به بهترین متخصص پوست و مو در تهران مراجعه نمایید.

فواید تزریق بوتاکس

فواید و کاربرد تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس با کاربردهای درمانی و به منظور زیبایی انجام می شود، اگر بخواهیم به کاربردهای زیبایی آن اشاره کنیم میتوانیم از مواردی قبیل: از بین رفتن چین و چروک، خطوط اخم و افقی، برطرف کردن خط لبخند، شلی و افتادگی صورت و … نام ببریم.

کاربرد های درمانی تزریق بوتاکس شامل برطرف کردن تعریق های ناحیه زیر بغل و کف دست و پا و همچنین درمان میگرن می شود. کاربرد تزریق بوتاکس مبحث گسترده ای است که در مقالات گذشته به آن پرداخته ایم.

مزایای تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از روش های جوانسازی پوست است که با استفاده از آن شادابی به پوست بر می گردد و موجب زیباتر شدن آن می شود. اگر بخواهیم به طور موردی از مزایای این روش نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تزریق بوتاکس کاملا روشی غیر تهاجمی می باشد که به عمل جراحی و بستری در بیمارستان نیازی ندارد.
  • نتایج این جراحی کاملا طبیعی خواهد بود و اگر توسط متخصص پوست خوب برای تزریق بوتاکس صورت بگیرد، اطرافیان بیمار متوجه صورت گرفتن آن نخواهند شد.
  • این متد زیبایی بدون بی هوشی و صرفا با بی حسی موضعی انجام می شود.
  • در مدت زمان کوتاهی به اتمام می رسد.

نقاط تزریق بوتاکس

در این متد زیبایی، نقاطی در ناحیه ای که قرار است جوانسازی شود، مشخص می شود و سپس تزریق صورت می گیرد. تعدادی از این نقاط شامل موارد زیر می شوند

  • چروک های پنجه کلاغی
  • افتادگی ابرو ها
  • تزریق بوتاکس در پیشانی
  • خطوط اخم
  • تزریق بوتاکس زیر چشم
  • خطوط خرگوشی (خطوط عمودی بالای بینی)
  • مشخض نبودن زاویه فک
  • درد های مفصل گیجگاهی فکی
  • خطوط لب
  • لبخند لثه ای
  • افتادگی های ناحیه کنار فک
  • چروک چانه
  • تزریق بوتاکس در خطوط گردن
  • خطوط عمودی پوست گردن

علت تزریق بوتاکس چیست ؟

حرکات عضلات صورت یک امری طبیعی است، حرکات عضلات می تواند منجر به ایجاد چروک های سطحی شود که این چروک ها به مرور زمان عمیق تر خواهد شد . به همین منظور برای پیشگیری از چنین مشکلاتی و عمیق تر شدن چین و چروک ها استفاده از بوتاکس می تواند کمک کننده باشد . با استفاده از تزریق بوتاکس می توان از حرکات عضلات را کنترل نمود و از بروز چین و چروک ها پیشگیری نمود .

قیمت تزریق بوتاکس

عوارض تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس در صورتی که توسط یک متخصص پوست و مو حاذق انجام گردد، یک روش کاملا امن و بدون عارضه می باشد . پزشک باید قبل از انجام تزریق مواد مصرفی را به بیمار نشان دهد تا بیمار بتواند اطلاعات بر روی آن را ملاحظه نماید و در صورت مشاهده هر گونه مشکل از انجام آن خودداری کنید زیرا ممکن است خطراتی را برای شما به همراه داشته باشد . برای اینکه از این خطرات اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله عوارض تزریق بوتاکس را مطالعه کنید.

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

برای اینکه نتیجه ای که می خواهید حاصل شود و از جوانسازی پوست خود خشنود شوید، تمام مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس که توسط دکتر به شما گفته می شود را رعایت کنید. بهتر است پس از تزریق به مدت چند دقیقه آرام بنشینید تا پزشک از مساعد بودن حال شما اطمینان حاصل کند . از درازکشیدن به مدت دو تا چهار ساعت اجتناب ورزید . نتیجه کامل بوتاکس بین ده تا چهارده روز به طول می انجامد . از انجام فعالیت های سنگین پس از تزریق بوتاکس اجتناب ورزید .

فیلم تزریق بوتاکس

در ادامه می توانید فیلم تزریق بوتاکس توسط دکتر سارا لطفی متخصص پوست و زیبایی زنان را مشاهده کنید.

دکتر سارا لطفی

دكتر سارا لطفى متخصص پوست، مو، زيبايى و ليزر و عضو انجمن متخصصين پوست ايران در سال ٩٠ بعد از گذراندن ٤ سال دوره دستيارى در دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى تهران با نمره ممتاز و كسب رتبه اول بورد شفاهى فارغ التحصيل شده و موفق به اخذ مدرك بورد تخصصى پوست، مو و ليزر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *