دکتر سارا لطفی » مقالات » راهنمای انتخاب بهترین متخصص پوست
۳۲ دقیقه
متخصص پوست

راهنمای انتخاب بهترین متخصص پوست

آنچه می خوانید...

حفظ زیبایی و شادابی پوست از مهم ترین مواردی است که بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای به آن می دهند، البته روش های مراقبت از پوست در چندین سال اخیر دچار تحولات بسیار مثبتی شده است که می تواند در کمترین زمان بهترین نتیجه را توسط بهترین متخصص پوست در تهران به متقاضیان ارائه نماید. امروزه افراد بسیاری اعم از پیر و جوان با مشکلات پوست و مو مواجه هستند و همواره به دنبال یافتن یک متخصص پوست خوب هستند تا مشکل خود را بطور کامل برطرف نمایند.

دسترسی آسان به بخش های مهم مقاله

چگونه دکتر پوست خوب پیدا کنیم ؟
خدمات بهترین متخصص پوست
سوالات متداول

ویژگی دکتر پوست خوب

یک متخصص پوست و مو باید تجربه لازم را در زمینه مشکلات پوستی داشته باشد و با تشخیص درست یک روش درمانی مناسبی را انتخاب نماید. دکتر سارا لطفی متخصص پوست و مو ، دارای تجربیات کافی در زمینه پوست و مو می باشند و با بهره مندی از جدیدترین تجهیزات روز دنیا ، در زمینه پوست و مو خدمات درمانی و زیبایی خود را با مهارت بالا به شرح زیر ارائه می دهد.

متخصص پوست در زمینه های مختلف از جمله بیماری های پوستی، ناخن ها، اگزما و .. فعالیت می کند و یا ممکن است در یک زمینه خاص تخصص داشته باشد ولی به طور معمول در زمینه پوست، مو و یا در دسته های کودکان، زیبایی ها و یا موارد این چنینی بپردازند.

متخصص پوست در اولین قدم به بررسی مشکلات و عارضه می پردازد و با گرفتن شرح حال از بیمار به نتیجه درست می رسد و بیماری را به درستی ارزیابی می کند بعد از تشخیص، بهترین و کاربردی ترین درمان معرفی می شود تا خود فرد نیز با روند درمان آشنایی یابد. توضیح دادن پزشک از چگونگی بیماری و درمان مناسب آن می تواند در بیمار تاثیر مثبت داشته باشد و در همکاری وی موثر باشد. به این خاطر توصیه می شود متخصص پوست حتما بعد از رسیدن به نتیجه قطعی بیمار را از شرایط آگاه کنند. ضمنا در عمل های زیبایی این موضوع مهم است که پزشک متوجه خواسته و منظور بیمار شده باشد تا بتواند فرد را به نتیجه دلخواه برساند.

تصاویر فوق نمونه کارهای دکتر سارا لطفی بهترین متخصص پوست در تهران می باشد.

برخی از ویژگی های متخصص پوست شامل موارد زیر می شود:

تجربه و سوابق کاری بالای متخصص پوست و مو

یکی از معیارهای بسیار مهم در قبل از انتخاب یک متخصص پوست و مو باید به آن توجه کرد این است که پزشک مورد نظر تجربه قابل قبولی داشته باشد. داشتن تجربه بالای متخصص پوست اعتماد بیمار را جلب کرده و موجب می شود تا خود را بدون هیچ نگرانی به او بسپارند.

توانایی تشخیص دقیق و به موقع و به کار گیری بهترین روش در درمان بیماری

می توان به جرات گفت یکی از مهم ترین معیارهای انتخاب یک متخصص پوست خوب، تشخیص درست وی از بیماری می باشد. متخصص پوست پس از معاینات لازم بیمار و ارزیابی شرایط و با توجه به شیوه های درمانی که در نظر دارد سعی می کند بهترین راه درمانی را برای او در نظر بگیرد تا در کمترین زمان ممکن، با صرف هزینه ها و کمترین عارضه به درمان وی کمک کند.

به روز بودن دانش پزشک و آشنا با تمام روش ها و تجهیزات درمانی جدید

توجه داشته باشید پزشکی که به عنوان بهترین متخصص پوست در تهران درنظر می گیرید باید توانایی استفاده از جدیدترین روش های درمانی و تجهیزات پزشکی را داشته باشد و علم خود را مطابق با پیشرفت دانش پزشکی افزایش دهد.

اینستاگرام

چگونه دکتر پوست خوب پیدا کنیم؟

انتخاب یک متخصص پوست بسیار مهم است گاهی تشخیص نادرست پزشک می تواند خطرات جبران ناپذیری را در چهره و پوست فرد داشته باشد.

در گام اول باید از مدرک تخصصی پزشک مطمئن شد. متاسفانه هنوز نظارت درستی از این موضوع وجود ندارد و بسیاری از کلینیک ها تخصص پوست و مو ندارند ولی در این زمینه فعالیت می کنند.

در مرحله بعدی به سابقه پزشک خود دقت نمایید، زمانی که پزشک در زمینه کاری خود موفق باشد باعث دوام و ماندگاری کار خواهد بود.

از جمله روش های یافتن بهترین متخصص پوست در تهران به شرح زیر می باشد:

جمع آوری اطلاعات لازم در مورد ویژگی های بهترین متخصص پوست و مو، قبل از انتخاب به شما کمک می کند تا با دید  باز تری به انتخاب پزشک مورد نظر خود بپردازید و با صرف کمترین زمان و هزینه به نتیجه دلخواه خود از درمان برسید.

صددرصد نمی توان یک متخصص پوست و مو را بر حسب مدرک تحصیلی اش از یک دانشگاه معتبر قضاوت کرد. همچنین داشتن مطبی بسیار شیک در بالاترین نقطه شهر تهران جزء معیارهای انتخاب یک متخصص پوست خوب نمی باشد.

خدمات بهترین متخصص پوست در تهران

برخی از خدمات ارائه دهنده یک متخصص پوست به شرح زیر می باشد:

رفع تیرگی زیر چشم

تیرگی زیر چشم و چروک پلک یکی از مشکلات نسبتاً شایعی است که باعث می‌شود بسیاری از خانم‌ها و آقایان به مطب پوست مراجعه کنند. خیلی‌ها چشم‌های زیبا را یکی از شاخص‌های مهم زیبایی چهره می‌دانند.  بیماری تیرگی زیر چشم یک بیماری ایدیوپاتیک است. به این معنا که علت بیشتر آنها ناشناخته است البته بسیاری از مبتلایان به تیرگی دور چشم سابقه خانوادگی مثبتی دارند. اما از شایع‌ترین علل قابل توجه تیرگی زیر چشم‌ها می‌توان به انواع آلرژی‌ها اشاره کرد.

تیرگی زیر چشم

علل سیاهی زیر چشم

گودی و سیاهی دور چشم افراد زیادی را تحت تاثیر قرار می دهد این موضوع می تواند بسیار آزار دهنده باشد. سیاهی دور چشم وگودی زیر چشم به فرد ظاهری خسته، کسل و پیر می دهند، در حالی که در واقع احساس شادابی و نشاط دارید. با وجود این که درمان سیاهی و گودی زیر چشم کار آسانی نیست، اما روش های بدون نیاز به عمل جراحی برای رفع گودی زیر چشم و بازگرداندن ظاهری جوان و شاداب اثبات شده است.

برای تعیین موثرترین روش درمان گودی زیر چشم، یا انتخاب ترکیبی از چند روش درمانی، مهم است که علت گودی زیر چشم را بشناسید. این مشکل ممکن است به دلایل زیر ایجاد شده باشد:

از دیگر دلایل نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آلرژی یا گرفتگی بینی موجب بزرگ شدن عروق زیر چشم می شود.
  • برخی بیماری ها (مثل تیروئید یا مشکلات کبدی)
  • برخی داروها (مثل داروهای مخصوص فشار خون بالا)

با این توضیحات متوجه شدید که عوامل زیادی در ایجاد تیرگی و سیاهی دور چشم می توانند موثر باشند.

رضایتمندی بیمار عزیز از خدمات زیبایی دکتر سارا لطفی

بلندگو

راه ها و روش های درمان تیرگی چشم توسط بهترین متخصص پوست در تهران

1- داروها و کرم های موجود

پس از این که علت سیاهی دور چشم تشخیص داده شد، می توانیم از روش های درمانی بدون نیاز به عمل جراحی برای رفع سیاهی زیر چشم استفاده کنیم. علاوه بر آن برای مقابله با ملاسما و آسیب ناشی از نور خورشید ممکن است یک سری محصولات روشن کننده با تاثیر بسیار زیاد برای از بین بردن سیاهی دور چشم به شما توصیه شود.

2- داروهای شیمیایی

داروهای شیمیایی خاصی وجود دارند که می توانند برای درمان سیاهی دور چشم موثر باشند؛ این داروها رنگدانه های سطحی و عمقی تمام انواع پوست ها را مورد هدف قرار دهند. جدیدترین انواع این داروهای درمان سیاهی دور چشم دارای چندین ویژگی همزمان هستند، به طوری که موجب روشن تر شدن پوست و همچنین تقویت آن می شوند و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهند.

3- تزریق ژل

در موارد کاهش حجم و یا کاهش چربی ماده پرکننده اسید هیالورونیک را برای درمان گودی زیر چشم توصیه می کنیم تا سایه ی ایجاد شده در اثر افتادگی پوست را برطرف کند و بین پوست و ساختار های عمقی که موجب افزایش گودی و سیاهی زیر چشم می شوند را پر کنند. این مواد با هدف قرار دادن پوست کاهش حجم یافته، از کشیدگی عمودی پلک پایینی جلوگیری می کند. میکرونیدلینگ: چنانچه مشکل شما ناشی از شل شدن پوست باشد، یک دوره ی درمانی درمارولر می تواند به تحریک رشد کلاژن و الاستین کمک کند و در نتیجه موجب تقویت و سفت شدن پوست میشود.

4- درمان سیاهی زیر چشم توسط لیزر

لیزر CO2 یک روش درمانی موثر برای پوست های شل است که می تواند موجب تقویت و سفت شدن پوست پلک های بالایی و پایینی شود. انرژی لیزر توسط آب موجود در لایه های عمقی پوست جذب و باعث تغییر کلاژن این ناحیه می شود، در نتیجه کشش بافت پوست نیز بهبود می یابد. در اثر این روش، لایه های خارجی پوست برداشته می شوند که این امر به کاهش لکه های قهوه ای رنگ و خطوط ریز سطحی پوست کمک می کند.  از این نوع لیزر برای درمان بعضی از موارد پف زیر چشم استفاده می شود، موارد دیگر با جراحی ازجمله بلفاروپلاستی برطرف می گردند.

به گفته بهترین متخصص پوست در تهران در لیزر کیو سوئیچ یک پرتو از نور شدید به ملانین هایی که موجب تولید رنگدانه ها می شوند، تابیده می شود. سپس این نور جذب و به گرما تبدیل می شود، که می تواند موجب پراکندگی گروهی از سلول های ملانین شود و یا باعث تخریب سلول های حامل رنگدانه ها و درمان علت سیاهی زیر چشم شود. در مورد ازدیاد رنگدانه های پوست، استفاده از کرم ها یا داروها نسبت به درمان لیزری، ارجحیت دارد به دلیل این که نسبت خطرات موجود در روش لیزر به مزایای آن بیشتر است و همچنین در روش لیزر به چندین جلسه ی درمان نیاز است.

درمان تبخال پوستی

تبخال یا Herpes simplex یک بیماری ویروسی است که توسط ویروسی به همین نام ایجاد می‌شود که به صورت التهاب و مجموعه ‌تاول‌های ریز نمایان می‌شود. ویروس هرپس سیمپلکس عامل بیماری تب خال در صورت، آلات تناسلی هر دو جنس، مغز، چشم و گاهی حتی فلج بل نیز می‌گردد. برای این بیماری هنوز درمان قطعی وجود ندارد و اگر ویروس وارد بدن شود تا پایان عمر همراه شخص خواهد ماند و در هنگام ضعف دفاعی بدن بروز پیدا می کند. اگرچه در برخی بیماران و پس از چندین سال عود بیماری، به ناگهان تظاهر مجدد تبخال از بین می ‌رود اما همچنان ناقل ویروس به دیگران خواهند بود.

تبخال پوستی

علائم و نشانه‌های تبخال

بسیاری از افرادی که به ویروس تبخال مبتلا می ‌شوند، هیچ علامتی ندیده و احساس نمی کنند. در صورت بروز علائم (آنچه که شما می بینید) و یا نشانه ها (آنچه شما احساس می کنید)،‌ فرد ممکن است موارد زیر را تجربه کند:

قبل از ظاهر شدن تبخال، ممکن است احساس سوزن شدن، خارش، یا سوزش برای یک روز یا بیشتر در پوست ایجاد شود.

تب، درد عضلانی، یا تورم غدد لنفاوی در گردن (تبخال دهانی) یا کشاله ران (تبخال تناسلی).

افراد (اغلب زنان) مبتلا به تبخال تناسلی ممکن است با مشکلاتی در ادرارکردن و یا احساس سوزش در هنگام ادرار مواجه شوند.

گاهی اوقات ویروس تبخال می تواند یک یا هر دو چشم را مبتلا کند. در این صورت، شما ممکن است درد، حساسیت به نور، تیک عصبی پلک و احساس وجود خاک در چشم را تجربه کنید. عدم درمان سریع تبخال، ممکن است منجر به ایجاد تبخال در چشم شود که به خودی ‌خود موجب تاری دید و حتی از دست دادن بینایی می‌شود.

تبخال معمولاً در اطراف دهان یا روی اندام تناسلی ظاهر می‌شود، اما می ‌توانند در هر نقطه دیگری از پوست نیز ایجاد شوند. اگر علائم و نشانه های تبخال در شما ایجاد شود، مدت زمان ماندگاری آنها به شرح زیر است:

تبخال های دهانی

۲ تا ۳ هفته

تبخال های ناحیه تناسلی

۲ تا ۶ هفته (در اولین بروز)

انواع تبخال

زخم

زخم: یک یا چند تاول آبکی دردناک ممکن است در پوست ظاهر شود. تاول‌ها قبل از بهبود پاره می شوند  و اغلب مایعی از آن‌ها تراوش می کند و به شکل پوسته خشک درمی آیند. بین ۲ تا ۲۰ روز پس از تماس با فرد مبتلا، ‌اولین زخم‌ها ظاهر می‌شوند. زخم‌ها ممکن است از ۷ تا ۱۰ روز بر روی پوست باقی بمانند. محل ایجاد زخم‌ها بسته به نوع ویروس متفاوت است.

تبخال دهانی

تبخال دهانی (HSV-1): اکثر تبخال‌ها بر روی لب‌ها یا اطراف دهان ظاهر می شوند. گاهی تبخال ها بر روی صورت یا زبان نیز ایجاد می شوند. اگر چه این نواحی شایع ترین محل پیدایش تبخال هستند، تبخال ها ممکن است در هر نقطه‌ای از پوست ظاهر شوند.

تبخال تناسلی

تبخال ناحیه تناسلی (HSV-2): تبخال ها معمولاً در آلت تناسلی مردان، مهبل(واژن)، باسن، و یا مقعد ایجاد می‌شوند. زنان ممکن است به تبخال داخل واژن مبتلا شوند. همانند تبخال دهانی، این تبخال ها نیز می‌توانند در هر نقطه از پوست ظاهر شوند.

فاکتورهای خطر تبخال

اغلب افراد در در دوران نوزادی یا کودکی به HSV-1 (هرپس سیمپلکس نوع ۱) مبتلا می‌شوند. تبخال لب کودکان می‌تواند از طریق تماس پوست به پوست با یک فرد بزرگسال حامل ویروس انتشار پیدا کند. برای انتشار ویروس نیازی نیست که حتما فرد بالغ تبخال داشته باشد.

ویروسHSV-2 (هرپس سیمپلکس نوع ۲) معمولاً از طریق تماس جنسی ایجاد می‌شود. حدود ۲۰٪ از بزرگسالان فعال از نظر جنسی در ایالات متحده به HSV-2 مبتلا هستند. برخی از افراد بیشتر در معرض ابتلا به ویروس HSV-2 هستند. این افراد عبارتند از:

  • افرادی که دارای شریک های جنسی متعدد هستند.
  • افرادی که برای اولین بار در سن جوانی رابطه جنسی داشته اند.
  • افرادی که به عفونت‌های مقاربتی دیگر مبتلا هستند.
  • افرادی که به دلیل یک بیماری یا مصرف دارو دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند.
  • توصیه می‌کنم از تماس با ترشحات بزاقی یا بوسیدن فردی که تبخال زده خودداری کنید تا شما هم تبخال نزنید.
  • همچنین مسواک خود را در جای خشک نگهداری کنید و هنگام استفاده از آن از تماس لبه خمیر دندان با مسواک خودداری کنید.
  • ورزش، تمدد اعصاب و دورکردن افکارمنفی و کاهش فشارعصبی واسترس در درمان و پیشگیری از تبخال موثرند .
  • ضمن اینکه بازگشت مکرر تبخال در اغلب افراد نشانه کمبود گروهی از ریزمغذی ها مانند آهن و گروه ویتامین ب است که می توان با تامین آنها بازگشت تبخال را دراین افراد متوقف کرد .
  • به یاد داشته باشید مرحله اول بروز تبخال به صورت علایم موضعی مانند گزگز، سوزش و خارش است.  و چنانچه این علایم پیدا شود، بروز تبخال قابل پیشگیری نیست.
  • اگر کسى براى اولین بار با این ویروس تماس داشته باشد، پس از بروز عفونت تبخال در ناحیه دهان، ویروس مربوطه به عمق بدن می رود و خود را مخفى می‌کند. بعد از سال‌ها و یا حتى در مدتی کمتر، احتمال دارد دوباره ویروس شعله ‌ور و دردسرزا شود.
  • اینکه چه شرایطى سبب می‌شود ویروس خفته دوباره بیدار شود مقوله اى است که جا براى بحث بسیار دارد. اما به طور خلاصه شرایطى همچون تب، آنفلوآنزا، سرماخوردگى، فشارهاى روحى و روانى ، صدمات به لب و یا جراحى‌هاى روى نواحى دهان و لب از جمله ی این موارد هستند.
  • دستهایتان را همواره تمیز نگه دارید. وقتی تبخال زده اید دستها را به دقت قبل از تماس با افراد دیگر بشویید. در هنگام تماس با سایر نقاط بدن دقت کنید.
  • از ضد آفتاب استفاده کنید. به لبها و صورت قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب چه تابستان و چه زمستان، ضد آفتاب بزنید، تا دچار تبخال نشوید.

از این رو روش برخورد با تبخال مهم‌ترین اصلى است که در مواجهه با این بیمارى باید آموخت تا از عوارض آن در امان ماند.

تبخال معمولاً بدون درمان ناپدید مى‌شود. در طول مدتى که تبخال وجود دارد با رعایت نکات زیر مى توانید از ناراحتى رهایى یابید:

استفاده از کرم ها: کرم هاى معمولى که بدون نسخه پزشک به فروش مى رسند ممکن است راحتى شما را فراهم کنند، اما انتظار نداشته باشید که بهبودى را تسریع کنند.

استفاده از مسکن ها: از جمله آسپیرین، استامینوفن و ایبوپروفن براى تخفیف درد. به کودکان هیچ گاه آسپیرین ندهید. آسپیرین مى تواند یک عارضه نادر و بالقوه کشنده را به نام نشانگان “راى” در کودک ایجاد کند.

اجازه بهبود به ضایعه بدهید: از فشار دادن، کندن یا سوراخ کردن تاول‌ها بپرهیزید.

درمان تبخال

هیچ روش درمان تبخال وجود ندارد. اما خبر خوب این است که تبخال ها اغلب بدون درمان محو می‌شوند. بسیاری از مردم به این دلیل برای درمان تبخال اقدام می‌کنند که درمان علائم را تسکین داده و مدت زمان بروز بیماری را کوتاه می‌کند.

اکثر افراد با یک داروی ضدویروس درمان می‌شوند. یک کرم یا پماد ضدویروس می‌تواند احساس سوزش، خارش، یا سوزن سوزن شدن را کاهش دهد. یک داروی ضد ویروس دهانی (قرص) یا داخل وریدی (تزریق) می تواند مدت زمان بروز تبخال را کوتاه کند.

داروهای ضدویروس تجویزی تاییدشده برای درمان هر دو نوع تبخال عبارتند از:

آسیکلوویر

فامسیکلوویر

والاسیکلوویر

مصرف روزانه این داروها می‌تواند شدت و فرکانس بروز تبخال را کاهش دهد. این داروها همچنین می‌تواند به پیشگیری ازانتشار ویروس توسط افراد مبتلا کمک کند.

با توجه به اینکه تشخیص و درمان و همچنین نوع دارو و دوره درمان بیماری هرپس امری تخصصی است، در صورت بروز علایم، به مطب دکتر سارا لطفی مراجعه نمائید.

جوانسازی پوست

پوست شفاف، روشن و بدون لک و چین و چروک آرزوی افراد بسیاری می باشد با روش های جوانسازی پوست می توان پوست زیبایی را بوجود آورد، این روش ها شامل لیزر فرکشنال co2، تزریق بوتاکس، تزریق چربی ، میکرونیدلینگ، سابسیژن و میکرودرم ابریژن می باشد، بکارگیری تمامی این روش ها نیازمند تجربه و مهارت پزشک است تا بتوان نتایج بسیار خوبی را دریافت کرد برای آشنایی با این روش ها در ادامه مطلب توضیح مختصری در رابطه با هر کدام از این روش ها داده می شود .

بهترین روش برای چین و چروک های روی صورت تزریق بوتاکس می باشد ، تزریق بوتاکس امروزه در ایران طرفداران بسیاری پیدا کرده است ، با تزریق در ناحیه مورد نظر عضلات ان ناحیه فلج می شود و چین و چروک پوست از بین می رود. برای آشنایی بیشتر با نحوه انجام بوتاکس می توانید ویدئو زیر را مشاهده نمایید.

عوارض بوتاکس

تزریق بوتاکس در زیر بغل

تزریق بوتاکس در زیر بغل نیز ممکن است انجام شود ولی انجام آن برای افرادی که می خواهند میزان تعرق زیر بغل خود را کاهش دهند بسیار مناسب است، بدین منظور پزشک نقاطی را از قبل در نواحی مختلف زیر بغل مشخص می نماید و با توجه به آن نسبت به تزریق ماده بوتاکس اقدام می نماید .

با ورود بوتاکس در زیر پوست زیر بغل ، حدود سه روز بعد واکنش های لازم انجام می شود و به مرور زمان تا حد اکثر یک هفته مشاهده می نمایید که میزان تعرق در این ناحیه کاهش یافته است . این روش درمانی بخصوص برای آقایان که از تعرق زیاد و بوی بد ناشی از آن رنج می برند مناسب می باشد.

ماندگاری این درمان حدودا سه تا 6 ماه می باشد که در فصول گرم شال به عنوان یک روش بسیار ایمن و کار آمد مورد استفاده بیشتری قرار میگیرد . بوتاکس زیر بغل همچنین برای خانم ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد ، چرا که نیاز به پوشیدن حجم بیشتری لباس در طول فصل تابستان دارند و این مساله می تواند باعث افزایش میزان حرارت بدن و بالا رفتن میزان تعریق شود . تزریق بوتاکس زیر بغل یکی از درمان های موقت برای کاهش میزان تعریق زیر بغل است که با توجه به نوع بوتاکس و مارک مورد استفاده دارای ماندگاری های متفاوتی خواهد بود . شما می توانید قبل از اقدام برای تزریق مشاوره های لازم را در این خصوص از متخصص پوست و مو دریافت نمایید .

تزریق چربی

در این روش از چربی خود فرد استفاده می شود، این روش هیچ گونه عارضه جانبی را به همراه نمی آورد، چربی با دقت بسیار بالا از بدن خود شخص از نواحی مانند شکم و پهلو گرفته می شود و بعنوان پر کننده طبیعی در چین و چروک صورت یا در نواحی دیگر تزریق می شود.

امروزه زاویه سازی صورت یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای ایجاد زیبایی بیشتر می باشد، به کمک زاویه سازی می توان فرم بهتر و متناسب تری را برای فرد در ناحیه صورت ایجاد نمود . زاویه سازی صورت که طبق استاندارد های زیبایی شناسی و با توجه به فرم کلی چهره مد نظر قرار می گیرد می تواند با ایجاد برجستگی های لازم در نواحی مختلف صورت به صورت هم زمان جوانسازی و فرم دهی را ایجاد نماید.

برای تزریق چربی از بی حسی موضعی استفاده می شود که می توانید ایرادات ظاهری صورت خود را بدون نیاز به برش و جراحی بر طرف نمایید. در برخی از افراد کوتاه بودن چانه یکی از معضلاتی است که چهره شان را گرد و چاق نشان می دهد، زاویه سازی صورت کمک می کند که فرم کشیده تر و بهتری به چانه داد تا در نهایت با ایجاد خطای دید، چهره فرد کشیده تر و لاغر تر به نظر برسد.

آیا صورت من نیاز به تزریق چربی دارد؟

آیا پوست شما دچار چین و چروک شده است؟

آیا گونه های افتاده و همچنین صورتی لاغر دارید؟

آیا با افزایش سن چربی صورت خود را از دست داده اید؟

آیا زیر چشم های شما گود یا تیره است؟

Your score is

The average score is 55%

0%

همچنین برای رفع لاغری چهره می توان با تزریق چربی به صورت در گونه ها برجستگی زیبایی ایجاد نمود و فرم زیبایی به گونه ها داد. البته تزریق چربی در گونه ها به شکلی است که کاملا باید متقارن و متناسب با اجزای دیگر صورت انجام شود .

میکرونیدلینگ

روش بسیار موثر و تاثیر گذار در درمان جای اسکار و جوش است، میکرونیدلینگ دارای یک وسیله مخصوص است که در این وسیله سوزن هایی تعبیه شده است که با سرعت خاصی در عمق مناسبی از پوست وارد می شوند ، و با جراحتی که ایجاد می کند باعث تولید آلاستین و کلاژن جدید می شوند.

این روش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است در ادامه می توانید روند انجام میکرونیدلینگ را توسط دکتر سارا لطفی متخصص پوست و مو مشاهده نمایید.

از جمله کاربرد میکرونیدلینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

جوانسازی، از بین بردن خطوط ظریف و چروک های سطحی

درمان جای زخم، جوش و سوختگی

درمان استریا و ترک های شکم در دوران حاملگی

لیفت و بهبود قوام و سفت شدن پوست

درمان دارویی پوستی

فرایند ترمیم پوست به ضخیم تر شدن لایه درم و کاهش چروک ها می پردازد و پوست محکم تر و کشیده می شود و خاصیت کشسانی پوست باز می گردد. چروک و خطوط ریز کاهش چشمگیری می نماید و منافذ پوست کوچکتر می شود و گردش خون تحریک و در نهایت شرایط کلی پوست بهبود می یابد.

روش انجام آن توسط بهترین متخصص پوست در تهران و با بی حسی موضعی می باشد و معمولا بین سی تا چهل دقیقه با استفاده از کرم های بی حسی پوست بی حس می شود

میکرونیدلینگ یک روش درمانی نسبتا جدید است که بروی سطح پوست توسط سوزن های ریز سوراخ های با حرکت های رفت و برگشتی ایجاد می شود. این سوراخ ها با یک دستگاهی درماپن ایجاد می شود و زمانی که پوست می خواهد این ها را بهبود بخشد، سبب درمان زخم های در کنار این سوراخ ها می شود. میکرونیدلینگ یک روش کاملا ایمن و بدون خطر با میزان موفقیت بالا برای جوانازی می باشد.

جهت دریافت مشاوره لطفا شماره خود را وارد کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام شما
فرم با موفقیت ارسال شد!
هنگام ارسال فرم خطایی رخ داده است. لطفاً همه فیلدهای فرم را دوباره تأیید کنید.

کربوکسی تراپی

یکی از روش هایی که برای ایجاد زیبایی و جوانسازی پوست کاربرد دارد، کربوکسی تراپی است که می تواند به طور چشمگیری ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهد. در این تکنیک از گاز CO2  برای تحریک پوست نسبت به کلاژن سازی استفاده می شودکه می تواند نتیج بسیار سریع و موثری داشته باشد. برای استفاده از این خدمات می توانید به بهترین متخصص پوست در تهران مراجعه نمایید.

موارد استفاده کربوکسی تراپی به شرح زیر است:

  • تجمع چربی و کاهش وزن. (چربی ساده یا سلولیت ) (بهترین روش )
  • رفع هاله و سیاهی دور چشم و پف زیر چشم
  • جوانسازی پوست دست ها گردن و دکلته
  • برای سفت کردن و لیفت کلی پوست
  • بیماری های عروقی همراه با دیابت
  • زخم های پوستی
  • برطرف کردن لک صورت
  • ترک های پوستی (بهترین روش )
  • جوشگاه ناشی از آکنه (اسکارهای فرورفته)
  • رفع شلی پوست ( قفسه سینه، بازوها …..)
  • کاهش چروک پوست
  • درمان بیماری پسوریازیس (داء الصدف) (بهترین روش )
  • جای جوشهای چرکی ( اسکار آکنه)
  • افزایش موهای سر و صورت
  • اسپاسم ها و گرفتگی های عضلانی
  • کاهش درد (دردهای کهنه و قدیمی در سراسر بدن)
  • درمان استرچ مارک ها خطوط چاقی و لاغری
  • درمان روزنه های باز پوست
  • رفع اسکار جراحی و اسکارهای برجسته و فرو رفته به تنهایی یا با درمان های دیگر

سوالات متداول

دکتر سارا لطفی

دكتر سارا لطفى متخصص پوست، مو، زيبايى و ليزر و عضو انجمن متخصصين پوست ايران در سال ٩٠ بعد از گذراندن ٤ سال دوره دستيارى در دانشگاه علوم پزشكى شهيد بهشتى تهران با نمره ممتاز و كسب رتبه اول بورد شفاهى فارغ التحصيل شده و موفق به اخذ مدرك بورد تخصصى پوست، مو و ليزر شده است.

6 پاسخ
    1. انتظار می رود تا ماندگاری آن 9 تا 12 ماه باشد ولی در بعضی از افراد ماندگاری آن کم و ماندگاری آن زیاد است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *